Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

 

κανένα αυτή είναι γαϊδούρι και σαμάρι μαζί, δυο σε ένα .και μην νομίζεις ότι έχω τρελαθεί ήρεμος κανονικά .το μόνο που τα πλήκτρα αλά παταγα άλλα έβγαιναν  άσε.

Ζητώ προσωπικά από εσένα Mark, που είσαι πραγματικά άνθρωπος.τώρα  την   την υποστήριξη του γεια να φυγη η ομαδα και η βοιθειααλλά αυτά τα απάνθρωπα που κάνουν η ομάδα και η βοήθεια ,δεν γίνετε Άλο γιατί μήπως τους καλύπτετε.Καταπάτησαν τα πάντα ανθρώπινα δικαιώματα προσωπικά δεδομένα και ότι υπάρχει είναι σκέτη βασανιστές κάποιον όλον εποχών.εμείς θέλουμε το facebook ,αυτη οχι .ομάδα πρόσεχε  μου κάνης κατάχρηση στην σελίδα μου μου μπλόκαρες την προσωπική αλληλογραφεί και όλα είσαστε παράνομη στην σελίδα σας καταγελώ να φύγετε δεν έχετε κανένα δικαίωμα .Ένας είμαι και με κυνηγάτε 3 χρόνια χιλιάδες τι να θέλετε από μένα ρε ανόητε ανεγκέφαλε .άντε φύγετε από άδω , και να αφήσετε τις φοβέρες  γεια αποκλεισμούς  και παρενόχλησης και κάνετε πολλά πρόστυχα μου μπλοκάρετε τα συνημμένα μου μπλοκάρετε το messenger  είσαστε πρόστυχη να φύγετε παλιάνθρωποι γευτώ δεν έχετε κανένα δίκαιο βίαιη βασανιστές ομάδα και βοήθεια σας καταγελώ παντού ,Στα ανθρώπινα δικαιώματα.               Μιχαλης Θαλάσσης facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου